We willen dat je ervaring met Ever Ready zo goed mogelijk is. Als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening kan je een klacht bij ons indienen. We nemen alle klachten in behandeling en doen ons best om tot een passende oplossing te komen.
Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht kan je op verschillende manieren bij ons indienen. Het makkelijkst is om het onderstaande formulier in te vullen.
Klachtenformulier
"*" geeft vereiste velden aan
Wil je op een andere manier een klacht indienen? Dat kan. Stuur ons een mail, neem telefonisch contact op of stuur ons brief naar ons adres.
Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een eerste reactie met betrekking tot de stand van zaken van je klacht. We streven ernaar om de klacht binnen 14 dagen op te lossen. Mocht het onverwachts langer duren, dan houden we je uiteraard op de hoogte. Mocht je na 7 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, dan kun je contact met ons opnemen via info@everready.nl of +31 (0)10 26 19 920.
Niet tevreden met de afhandeling van de klacht?
Mocht je niet tevreden zijn met afhandeling van de klacht dan kan je deze voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie Thuiswinkel. Je kan de contactgegevens van de geschillencommissie hier vinden. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Voor meer informatie over onze klachtenprocedure kan je contact met ons opnemen via de mail of telefoon.